Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 17 kwi 2017 14:33 
d
d
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 05 paź 2010 11:21
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
tel.: 600403686
K4 600, komentarz uzytkowniak z wykresami:)

"K4. ..bajka. Na torze w Kisielinie testowana przez dwa dni i ma fajny dół i pozwala mi wstać bardzo szybko ze złożenia ...nawet rolgaz zmieniłem tzn pierścień na dłuższy bo był za krótki i nie mogłem za szybko odkręcić (za szybkie otwarcie drugich przepustnic)
I zmiana na plus w zużyciu paliwa..."

Obrazek

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl


Zobacz profil  Online
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 18 lip 2017 20:10 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 maja 2012 20:19
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 606813898
Czas ożywić dyskusje. Ponieważ za niedługo planuje lekką modyfikację osiągów w moje loodoovie to pojechałem na hamownie sprawdzić co tam teraz siedzi po kilkudziesięciu tyś km. Dla przypomnienia mój wykres z maja 2014 roku (przez niektórych mocno skrytykowany, że to niemożliwe)

Marcin napisał(a):
takim oto wykresem dysponuję i są podane zarówno dane na wale jak i na kole
Obrazek


Otóż okazuje, że po 3 latach i na innej hamowani jest bardzo podobnie. Dane tylko na kole
obrazek
To jest miniaturka. Kliknij obrazek, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości

Inwestycja w akrapy daje nie tylko fajne brzmienie ale też lekko poprawia fabrykę ;) . Wynik jeszcze bez "noromalizacji" czyli w nieco za wysokiej temperaturze. Kolejne sprawdzenie za jakieś 3 tygodnie i liczę na lekkie wzrosty :-)

_________________
Marcin vel Dubai


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 18 lip 2017 20:39 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 03:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
Jak żeś zmierzył na jakieś hamowni NO-Name to nie będzie odniesienia, normalizacja nie skoryguje temperatury tak jak powinna.

Oczywiście, że akrap "daje", drugie tyle katalizator, gdzieś dawałem wykres od amerykańców z Vance&Hines jak było +6 na sliponie i +6 po dodaniu katalizatora. Natomiast filtr to już wątpliwa jest sprawa :)

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,937 sec
1/4 mili TopSpeed 282 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 18 lip 2017 21:09 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 maja 2012 20:19
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 606813898
Hamowania myślę, że przyzwoita ;) a hamował ktoś kto ma pojęcie ;). Moim zdaniem odniesienie jest - 2 różne pomiary na przestrzeni 3 lat i na różnych hamowaniach a wyniki bardzo zbliżone.
Filtr jak piszesz pierwszy - wykres papierowy oem, drugi wykres pippercross a wyniki w zasadzie takie same. Co więcej mam wrażenie, że na oem filtrze hayka ma lepszy dół na gąbce z kolei góra ciągnie aż miło ale może to tylko moje odczucie.

_________________
Marcin vel Dubai


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 18 lip 2017 21:16 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 23 mar 2013 03:20
Lokalizacja: www.projectbusa.pl
tel.: 700777000
No to czekamy na zmiany- nie dodałeś pierwszego zdjęcia jak pisałem posta ;)
Co będziesz modyfikował ?

_________________
Speedbike DragRacing & ProjectBusa
Najmocniejsze moto w Polsce: 557 KM
1/4 mili ET: 8,937 sec
1/4 mili TopSpeed 282 km/h


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 18 lip 2017 21:29 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 maja 2012 20:19
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 606813898
więcej info jak zrobię pomiar bo zastrzegłem, że jak będzie gorzej wracam do serii ;)

_________________
Marcin vel Dubai


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 18 lip 2017 22:46 
a
a
Dołączył(a): 30 sty 2014 19:28
Lokalizacja: Wrocław
tel.: 0
Dziwne, że ta Hayka powyżej 9600obr nie generuje już mocy.

Edit
Popatrzyłem na inne wykresy MTM 190KM/ 121Nm na kole z GSXR 1000 K9, no nie mam pytań.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 15 sie 2017 16:30 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 maja 2012 20:19
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 606813898
Dziś haya odebrana - efekt jak dla mnie rewelacja.
Po kolei na początek wleciał kolektor akrapa z racji tego, że kolektor był 4-2-1 a niewidzi mi sie haya z 1 kominem to decyzja o przerobce na kolektor 4-2-1-2 do zmiany/dorobienia był 2 trojniki zgodnie ze schematem akrapa. Po montażu odniosłem wrażenie, że zgubił sie dół ale dostała góra. Hamowania pokazała prawie + 5 KM ale potwierdziły sie też moje przypuszczenia ze slabszym dołem. W weekend zrobiłem trasę 1000 km i roznica była wyczuwalna - już banan na gębie bo od 6000 obrotów było fajnie. Wczoraj zaprowadziłem na flashowanie i efekt jak widać - na kole 195 KM i prawie 165 Nm. Jest bajka - trzeba na nowo wczuć sie w rollgaz bo zmiana robi robotę :D :D :D . Wykresy poniżejobrazek
To jest miniaturka. Kliknij obrazek, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości

_________________
Marcin vel Dubai


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 12 wrz 2017 15:33 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 14:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Marcin nic nie pozostało jak tylko spotkanie nasze i kilka prób porównawczych. Wyjazd na godzinkę na naszą "Autostradę " :) i będziemy mogli podyskutować o tych wzrostach mocy. Crazy foto dysponuje Hayką ze zmianami w ECU i pewnie się dołączy.
Ciekawy jestem ile moja by miała na kole jakby zdarzyło się tak, że lepiej przyśpiesza :?: ;)
17 koni więcej na kole po zmianie wydechu i Flash ecu, bez strojenia dynamicznego to bardzo optymistyczny przyrost mocy.
Wygląda na to, że niepotrzebne są zmiany silnikowe żeby uzyskać taką moc jaką podobno ja mam i jeszcze dwie hayki: Rataja i Wiśni ;)

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 12 wrz 2017 16:30 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 22 maja 2012 20:19
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 606813898
Od października będę już stacjonował na stałe w W-wie wiec jak tylko pogoda bedzie trzeba porównać ;). Korci mnie jeszcze, żeby podjechać do Wiśni na sprawdzenie na hamowni i porównanie wykresów z Twoja Wiśni i Rataja 1,5 ale trochę kasy szkoda

_________________
Marcin vel Dubai


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: ECU Flash xTRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicznik
Nieprzeczytany postNapisane: 08 paź 2017 07:51 
d
d
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 05 paź 2010 11:21
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
tel.: 600403686
Witajcie,

Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2015
    GSX-R 600   2004  -  2015
    GSX-R 750   2004  -  2015
    GSX-R 1000   2003  -  2015
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2015
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2015
    SV 650   2003  -  2017
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2017
GSX1400 2004 - 2008
    DL 650   2003  -  2017

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2015
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2015 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2015
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2013 -  2015
    ER-6n  2006  -  2015
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2015
    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2015
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2015

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl


Zobacz profil  Online
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)