Zaloguj |  Zarejestruj




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nitro do 1 generacji
Nieprzeczytany postNapisane: 09 lis 2017 19:26 
b
b
Dołączył(a): 09 sty 2010 14:25
Lokalizacja: Sanok
Czy ten zestaw godny jest uwagi??

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-HAYABU ... Swk~NZ2meU

Wisi na Ebayu już długą chwile, kilka razy akcja odnawiana, co do ceny to normalnie chodzą takie zestawy ponad 500 funa a ten praktycznie przez pół


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Nitro do 1 generacji
Nieprzeczytany postNapisane: 10 lis 2017 02:37 
f
f
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 07 wrz 2012 01:13
Suche nitro zdaje się.Brak mocowania obejmek butelki i ta butelka jakaś maleńka.Wężyk od butelki jakiś krótki.Gumowe elementy z innej bajki są.Powercommander V do Gen I pod to nitro potrzebny dodatkowy koszt.
Ja bym nie brał-kupiłem ostatnio fajny mokry zestaw w dobrym stanie.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Nitro do 1 generacji
Nieprzeczytany postNapisane: 10 lis 2017 02:46 
b
b
Dołączył(a): 09 sty 2010 14:25
Lokalizacja: Sanok
crazyfoto napisał(a):
Suche nitro zdaje się.Brak mocowania obejmek butelki i ta butelka jakaś maleńka.Wężyk od butelki jakiś krótki.Gumowe elementy z innej bajki są.Powercommander V do Gen I pod to nitro potrzebny dodatkowy koszt.
Ja bym nie brał-kupiłem ostatnio fajny mokry zestaw w dobrym stanie.

Dzieki za odpowiedz.
Pod każde nitro trzeba PC V? czy tylko akurat to? Mam zamontowanego PC III.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Nitro do 1 generacji
Nieprzeczytany postNapisane: 10 lis 2017 02:54 
f
f
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 07 wrz 2012 01:13
szagrath_ napisał(a):
crazyfoto napisał(a):
Suche nitro zdaje się.Brak mocowania obejmek butelki i ta butelka jakaś maleńka.Wężyk od butelki jakiś krótki.Gumowe elementy z innej bajki są.Powercommander V do Gen I pod to nitro potrzebny dodatkowy koszt.
Ja bym nie brał-kupiłem ostatnio fajny mokry zestaw w dobrym stanie.

Dzieki za odpowiedz.
Pod każde nitro trzeba PC V? czy tylko akurat to? Mam zamontowanego PC III.

Pod mokre nitro nie trzeba PC bo z dysz leci mieszanka gazu z paliwem więc odpada mapa paliwowa.
PC III jedną mapę masz więc nie wyda a PC V możesz dwie mapy przełączać do normalnej jazdy i np. strzał z nitro dolewasz paliwka.
Słabo ten zestaw wygląda-coś lepszego bym poszukał.


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Nitro do 1 generacji
Nieprzeczytany postNapisane: 10 lis 2017 02:58 
b
b
Dołączył(a): 09 sty 2010 14:25
Lokalizacja: Sanok
ok, dzięki, odpuszczam, będę szukał czegos na mokro


Zobacz profil  Offline
Cytuj  
 Tytuł: Re: Nitro do 1 generacji
Nieprzeczytany postNapisane: 12 lis 2017 04:13 
king off spam box
king off spam box
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 04 wrz 2009 14:32
Lokalizacja: Warszawa
tel.: 605402234
Ten zestaw jest jak najbardziej dobry i nic więcej nie potrzeba. Bardzo fajnie rozwiązane jest wtryskiwanie gazu oddzielnie do każdego cylindra, krótkie lejki w komplecie .Warto skontaktować się ze sprzedającym niech wymieni dokładnie co jest w komplecie czy da dysze np. na 30 i 50 koni. I więcej dysz tym lepiej :) Ile mieści się w butli , żeby chociaż kilogram wchodziło podtlenku.
Taki zestaw nitro nie tylko można do 1gen. ale i do 2gen.
Jak się ma PC5 to bardzo dobrze bo szybko i łatwo można zrobić drugą mapę do nitro i samemu sobie jak jest taka potrzeba wprowadzać zmiany. Jeździmy na mapie pierwszej i w momencie aktywacji nitro z automatu przełączamy się na drugą mapę do nitro w momencie strzału.
Na PC3 też można jeździć z nitro tylko kosztem przelania paliwa cały czas na mapie i to odejmuje 10 koni na stałe nie strzelając z nitro.
Druga opcja to wykorzystanie drugiej mapy w ECU i programu do aktywacji Nitro która jest w 1gen i 2 gen. W 2gen ECU ma zajebiste możliwości i żadne mokre nitro nie da takich możliwości jak nie zastosuje się dodatkowych sterowników zewnętrznych, albo też wykorzysta się ECU to wtedy gruba zabawa jest :D
Tylko moim zdaniem po co to mokre nitro? Tak jak najbardziej sprawdzi się jak chcemy 100, 200 czy więcej koni mieć przyrostu mocy do tego co mamy.
Na nasze warunki kompletnie nie ma sensu i wykorzystanie mokrego nitro do strzału który ma mieć powiedzmy nawet 60 koni więcej to na suchym bez problema to robimy.
Instalacja sucha połowę tańsza, wykorzystanie ECU do sterowania w 1gen poprzez uruchomienie drugiej mapy zmienionej do nitro i z automatu robimy pstryk jak nitro chcemy podać i ogień :D
Przez PC5 też tak można tylko jak się nie ma to dodatkowy wydatek na niego ale po co jak każdy ma ECU :)
Właśnie teraz jeszcze koszty zakupu zestawu nitro: ważne dla nas wielu, dla niektórych pewnie nie ważne i dlatego trzeba przeliczyć czy warto ten zestaw kupić czy np.> skorzystać z tego sklepu: http://www.dynotunenitrous.com/store/Sc ... efault.asp
Bogactwo zestawów, części i obejmek czy przewodów ;) jak by coś brakowało czy się popsuło nie ma problema jak widać :)
Ja chętnie doradzę i zainstaluję i wystroję. Hamownia jest bardzo blisko mnie: Motokofeina i moja wiedza praktyczna równa się MOC :roll:

Strojenie dynamiczne, strojenie statyczne: "hamownia" naszych motorków jak kto woli. Ja preferuję jednak dynamiczne ale to ryzyko które muszę ponieść na nie swoim moto bo pozapierdalać trzeba do oporu. Jakiś czas temu pisałem, że jednak strojenie na hamowni = jest lepsze ale to tylko ze względu na bezpieczeństwo. I tak dalej twierdzę bo do tej pory udało mi się, że żyję i nic się nie stało, a kilkadziesiąt na prośbę właścicieli moto silników przerobiłem i nie wiem do kiedy uda mi się latać tak jak to robię na co dzień choćby na swoim sprzęcie. Zapierdalanie na swoim moto to tylko moje ryzyko, a dodatkowo na nie swoim ? Trzeba to wziąć pod uwagę finansowo.
Prawdopodobnie jestem jedynym w Polsce który w sezonie co najmniej raz w tygodniu przekraczał 300 km/h wracając do domu po zajebistym sexie z moją kobietą :D
Poza sezonem codziennie :D :lol: Tak jak dzisiaj odbierając nagrodę za Wice Mistrza Polski w wyścigach 1/4 mili 2017r.
Sukcesów Życzę :D wszystkim szczególnie seksualnym jak nie dają rady na moto ;)

_________________
Mechanik motocyklowy: Suzuki Hayabusa i inne. Przeglądy, naprawy, tuning.
Tel: 605402234

Najszybsze moto w Polsce bez doładowań: 326 km/h
1/4 mili ET: 9.160 sec
1000m ET: 17.433s. Vmax 291km/h
Wicemistrz Polski 1/4 mili PPWR 2017r. Klasa Moto Drag Plus


Zobacz profil  Offline
Cytuj  

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości

Panel

Góra Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2016 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Design hayka.pl (based on Ercan Koc)